luni, 19 aprilie 2010

Al doilea blogmeet din CUA - primul blog comun CUA

Ziua de sâmbată, 17 aprilie 2010, este istorie.

Ne-am adunat cu forţe sporite, la cel de-al doilea blog-meet care a avut loc în Comunitatea Urbană Arieş . Împreuna - turdeni, ghirişeni, viişoreni, bogăţeni, am reuşit nu doar să confirmăm ceea ce ne-am propus, ci mult mai mult. Fiecare dintre noi, având preocupări diferite şi vârste diferite, însă am avut comun „bloggeritul” şi apartenenţa la acest spaţiu al „Arieşului de Jos”.

Gazda noastră a fost Centrul Raţiu pentru Democraţie , din Turda. Mulţumim pentru găzduire şi pentru cafea!

A fost, într-adevăr, o atmosferă de echipă, cu entuziasm şi detaşare.

Am plăcerea să vi-i prezint pe cei care au reacţionat la această sedinţă: Zamfir Pop (cel care a avut iniţiativa lăudabilă de a coagula blogosfera spaţiului local de aici), Alexandra Raţiu, Ionuţ Truţă, Mihai Pilţu (blogul său de acum e unul personal şi din aceasta cauza nu voi face trimitere către el), Ionel Pavel, Cristian Moldovan, Marta Pozsonyi, Oana Botezan (cea care va fi de acum coordonatorul blogului comun), Alin Roşca, Adia (din dorinţa ei nu îi vom face public numele), Florin Coman (subsemnatul) şi doi colegi care au participat online – Zolty (din Bogata) şi Winton (stabilit in prezent in Israel).


Aici ne puteţi vedea pe cei care am fost prezenţi, mai puţin Adia, care a venit mai târziu, şi cu excepţia celor doi participanţi online - Zolty si Winton:


Am reuşit să punem bazele unui blog comun – de comun acord am hotărât să primească un nume mai neobişnuit – Cu pluta pe Arieş, urmând a-l construi concret, cu descriere, slogan, logo, design si meniuri. Când va fi cu totul funcţional, vom avea plăcerea să vi-l prezentăm.

De acum, vâslim împreuna!

Următoarea întâlnire am stabilit-o pentru 22 mai, cel mai probabil, conform alternanţei, într-o locaţie din Câmpia Turzii, pe care urmează să o fixăm.

9 comentarii:

Revin... spunea...

Abea astept sa te vad si pe tine "urcat in pluta". Ma bucur ca ne-am revazut!:)

Anonim spunea...

felicitari. Am fost onorat sa fiu invitat dar nu am putut onora cu prezenta. Sunt dezamagit deoarece nu am stiut ca se poate participa si on-line. Bafta cu acest blog!

Florin Coman spunea...

@ Think4Myslef - eu m-am urcat pe pluta :)) Acuma ce sa fac? dar sunt curios pe ce post voi plutari :))
Vaslire placuta, pana la urmatoarea statie!

@ snobis - niciodata nu e prea tarziu!
Te asteptam data viitoare, pe 22 mai sa nu iti faci alte planuri. Sa nu zici ca nu te-am anuntat din timp!

Zam Fir Pop spunea...

Pentru snobis: În postarea http://zamfirpop.com/blog/2010/04/16/maine-blogmeet-cua-2 am precizat şi cum se poate participa online!
Până în 22 mai nu mai e mult: ai timp să te pregăteşti să vii să te îmbarci pe "pluta" noastră!
Să înţeleg că eşti de pe-aici, din CUA?

Zam Fir Pop spunea...

Observ că toţi cei de dus cu pluta, sar în sus de bucurie ... în ZeList!!!

Florin Coman spunea...

Sa ne fie de bine!
Cu siguranta vom avea ceva de spus, in urmatoarele luni, mai mult chiar decat ne-am fi asteptat la inceput :)

blog'olog spunea...

După ce te uști,stai departe de Zamfir :))

Florin Coman spunea...

Deocamdata sunt doar un "sac de artificii scufundat in apa" ... Dar, da, trece timpul, si ma usuc eu ...
Redevin un "sac de artificii", de data acesta uscat ...
O sa tin cont de sfat! :)
De ce m-ai sfatuit sa stau, totusi, departe de Zamfir? Nu-i plac artificiile?

Zam Fir Pop spunea...

Pentru că sunt neam de oltean (1/4): iute, de scapăr, chiar dacă sunt prost de bubui!

http://zamfirpop.com/blog/2010/05/22/blogmeet-cua-3/

Florentis